Är jag verkligen en så ond människa...

Bara för att jag faktiskt har åsikter som ungefär ingen annan än jag faktiskt har, bara för att jag är lite anorlunda och tänker på viktigare saker än dig? 
Som i vissa personers liv finns det bara tjejer, sex och att knulla. Absolut inget annat. Jag är fylld av så mycket känslor att jag skulle kunna explodera, men jag är i alla fall en snäll människa, jag beter mig inte som ett svin mot dem jag faktiskt gillar. Jag låter inte mitt hat gå ut över inkompetenta idioter som jag tycker borde bli ihjälslagna.
Nej, jag sitter här tyst o fint o håller käften, men kommer någon och vill disskutera. Jovisst, kom och säg vad du tycker och så får du se vad som kan hända..  Om du nu har något emot mig dåra :) Jag kan bli en riktig jävel när jag inte tycker att något stämmer.  Inget, enligt vad jag tycker är bra i mitt liv. Allt bara rasar samman, men jag står i alla fall. Men jag kräver inte att folk ska berömma mig för det, men om jag känner mig stöttad, då känner jag mig heller inte som en värdelös idiot som bara finns här..


I alla fall, jag vet inte om någon ens läser min blogg.. Men jag skriver i alla fall.. Nu är jag trött som fan och ska nog sova.. God natt Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0