Nu när Engla är död...

.. Så blir det en massa jävla ståhej om vad som hänt och så, men om vi skulle ta upp hur många andra som dör dagligen hur skulle tidningarna se ut då? Ja , du kan ju tänka dig själv. Jag blir så jävla förbannad, folk som tycker så synd om Engla bryr sig inte ett dugg om de som blir slagna eller till och med våldtagna av sina egna föräldrar. Det är så jävla sjukt, jag vill bara spy på dem, de som faktiskt misshandlar sina egna BARN, psykiskt och fysiskt. Era jävla ÄCKEL, jag vill bara DÖDA ER. Nervärdera sitt eget barn till en nivå, och sen ljuga om de för sina vänner om att det inträffar " mystiska olyckor ". Alltså vem fan får ens den idén? Att misshandla sitt eget barn, för sin egen njutning. Varför gör ingen något åt de? Vad som helst, barnen själva blir ju så jävla blyga och så vågar de inte berätta för nån! Så jävla sjukt det är. Jag vill spy på VAR ENDA JÄVEL som håller på sådär!


Kommentarer
Postat av: Hanna ffs XD

Jag håller med om Engla :O
Men de visste du redan, men nu ska jag förvåna med en kommentar!

Dessutom skulle jag aldrig kunna döda någon >_

2008-04-19 @ 16:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0