Idag...

Jadu.. Allt är lika rörigt som vanligt.. Och jag börjar undra ifall det kommer vara såhär föralltid.
Det kanske inte kommer vara såhär rörigt i mitt liv föralltid, men när den förändringen kommer, då kanske min ungdom är slut och jag får inte leva mitt liv som jag vill..
Det är något som plågar mig grymt mycket.. Att faktiskt andra styr vissa personers liv.. Vissa vet inte om de, efter som de ändrat på sanningen så mycket att de tror på sin egen lögn..
Hur som helst, så vill jag inte leva mitt liv, jag tänker leva mitt liv, eller iallafall försöka leva mitt liv som det passar mig men vad ni tycker o tänker om det bryr jag mig inte ett skit om. Vill bara att andra tänker på det här,  att vissa människor idag inte lever som de verkligen vill.

Nåja.. Jag känner mig rätt låg just nu.. klockan är ändå ju tre på morgonen,  men jag ska träffa Malin idag, det ska bli grymt kul!
Hon är helt ärligt min bästa och närmaste vän. Eller ja... Iallafall någon jag tycker om..

Jag stör mig såå hårt på hur folk ser på mig, utan att ens har träffat mig... Jag bedömmer inte folk så. Efter som att de kanske har intressen och insida som jag kanske gillar..Hursomhelst... Allt runt omkring mig är en stor röra...
Avundsjuka, hat , depression. Det är bara några av alla känslor som snurrar runt i mitt huvud just nu..

Men det blir nog inte så mycket längre idag, och jag ska försöka skriva här så mycket som jag kan.

Och om du har några nervärderande saker att påpeka kan du lika gärna hålla tyst.. :)... Annars skriv ^^

// Hänke 2008-02-12..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låt ingen trycka ner dig.

Saknar dig Hänke..

2008-02-12 @ 22:46:50
URL: http://gajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0