Om du fick veta..

Hur jag såg på mig själv.. Jag vet inte vad jag skulle svarat, men jag känner mig stark som fan just nu.
Jo och varför de? Jo, eftersom att ingen kan ändra på mig längre, jag känner mig stark och har du något emot de jag uttrycker mig, då kan du helt enkelt dra och låta mig vara ifred..

Men de finns saker som tar ner mig till den där låga nivån där allt går åt helvete.. Och de har hänt ofta den senaste veckan. Jag försöker börja bygga upp mitt psyke igen men då kommer såklart nån JÄVLA TÖNT och sabbar allt.
Jag nämner inga namn här alltså, men om du bara vill sabotera för mig kan du DRA ÅT HELVETE. Jag klarar mig bättre utan nån jävla fjolla som ränner runt och snackar skit och ljuger.

Större delen av min bekantskapskrets är helt jävla rubbade ärligt, bara ljuger ljuger och ljuger. Vet ni ens vad det innebär att vara ÄRLIG?

Som sagt jag nämner inga namn.. Nåja...

 Hur som helst... Kommentera om du tycker något men om det är nervärderande Håll käften och spendera ditt meningslösa liv på något annat, vad sägs om att jag dödar dig :)? Haha nejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0