Tjo igen... -.-

Alltså det går bara utför! :(!! När skulle de vända? Som alla försöker övertyga mig om?! Jag vet att det är skitsnack men jag har fortfarande hopp inom mig, hopp som tynar bort...

Känns riktigt jobbigt att inte kunna spela trummor så ofta längre, men jag ska ju köpa nya inom en snar framtid.
Får väl använda mitt nya skrivblock att ta ut ilskan i textväg istället, annars skulle nog någon komma till skada, och jag är inte en sådan person, som nog vissa iaf vet.

Blir så jävla förbannad på när folk nämner något om deras förhållanden, tror du jag bryr mig eller? Okej jag bryr mig faktiskt, men mår sjukt dåligt av det, låter inte normalt heller. Jag vet, men efter tre år i den här sitsen skulle nog din familj behövt skrapa ihop pengar till din begravning. Men jag tänker stå kvar, även om jag säger att jag tänker ta slut på allt finns de några som hjälper mig upp. Men jag tänker inte nämna några namn, eftersom de skulle starta en disskution, och jag orkar inte slösa bort mitt verbala förråd på nån tönt, så skippa gärna att prata med mig om du nu inte vill prata med någon som hur lätt som helst som helst startar ett bråk.

Jag kanske inte är bra på att säga vad jag tycker, men hela livet är ju ett missförstånd, så varför skulle någon just förstå vad jag menar? =)

2008-03-03

Henke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0