Tydligen är jag den där hemska jäveln...

Som du säkert drömmer mardrömmar om din lilla idiot. Men vet du vad? Jag bryr mig inte. Jag står på mina egna fötter..Klart att man faller ner på knä ibland och inte känner att man ska kunna ställa sig upp igen, Men jag lyckas alltid på något hamna på fötterna igen, jag vet inte varför. Men jag vill inte falla mer.. Det gör ont. Det läker inte. Jag har stort blödande ärr, psykiskt sett. Varför är jag omgiven av så osociala människor.. när det är motsatsen jag är i behov av?

Det är inte jag som är idioten..Jag har en klarbild av vad som faktiskt händer i denna sjuka världen. Varför blir jag den utdömde som anorlunda? Varför är alla så utseendefixerade. (Citat) " Pengar kan inte köpa lycka"

Jag är den människan som ingen vill prata med. Enligt vad jag hört.. Men alla äckliga patetiska fjollor i min närhet hoppas jag att det vaknar upp till verkligheten istället för att stanna kvar i sin lilla bubbla.. 


Kommentarer
Postat av: bajs

bajs

2009-08-09 @ 15:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0