I'm back.

Äntligen har jag börjat blogga igen. Eller äntligen vet jag inte? Om någon nu läste min blogg ens? Det är hur som helst länge sedan jag bloggade sist. Mitt liv har varit en berg och dalbana sedan dess. Nu är äntligen stabiliteten tillbaka. Det kanske inte blir ett långt idag. Men jag har bytt skola, och bytt skola igen. Först till Stockholms transport och fordonstekniska gymnasium och nu har jag bytt till Scengymnasiet, och det känns väldigt bra.. Jag har nog förändrats lite utseendemässigt ochså, Men som jag sa, ingen läser nog min blogg längre.. Jag börjar skriva normalt inom en snar tid i alla fall.

Mja :)!Aye Kass bild men i allafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser:D

2009-02-07 @ 22:30:15
Postat av: Anonym

Jag läser alltid min söta lilla beeeeeeeeeeernys blogg ^^

2009-02-08 @ 18:37:16
Postat av: Daniiella

Jag läser! :D <3

2009-03-20 @ 23:47:10
URL: http://tommasidor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0